Рейтинг
+284.06
голосов: 28
Сила
719.47
spec
Artem
загажено. на авто.ру говорят, что в тех местах мусор вывозят гастеры (типа так зарабатывают на вывозе мусора), но явно не они одни.
она там очень изменчивая и обычно достаточно радикально меняется каждые несколько минут
очень хорошо было открывать о рокринг E13. есть еще отличный вариант. раскрою олдскульный трюк;)) Ставится велосипед на руль и седло. раскручивается педалями заднее колесо. бутылка подносится к спицам. красивое, стильное и эффектное открытие и все девчонки твои!
тут есть видео
тут есть видео
да, но мне кажется такое крепление неплохо подойдет для медленного и плавного катания на велике типа того что на фото где-нибудь вдоль каналов городка в устье реки Амстел!
написано что неплохая конструкция, но страдающая небольшим боббингом на плоскаче.
кстати про Боба, чудная цитатка попалась из воспоминаний ветерана — Lee (Dink) Bridgers'а как раз про те годы, ты оценишь.
While full suspension was being worked out, mountain biking became mainstream. We were fed a steady diet of style and flash, baggy pants for the insecure, anti-chain suck devices for the shifty, and funky disc wheels for the overly endowed wallet. We gobbled up handlebars that cost a hundred bucks, styrofoam skull buckets with hair nets on them for $50, and a neverending flood of candy-ass shoes, dangerous pedals, aftermarket jewelry hubs, headsets, creaking CNC'd cranks. All of this crap was manufactured to satisfy the obsessive feeding frenzy of people like myself.
It got worse, when the «professional» trainers started telling us how to eat.
…
Then they started to lie about how the bikes worked. How many companies have you heard say, «Our suspension bike was designed to eliminate bob»? Poor Bob, the unloved fellow. There is one thing I have learned from building, riding and selling really good full suspension mountain bikes over the years--Bob is a fine fellow. Don't worry about Bob. Worry about companies that tell you that their bikes don't bob, then come out with a new bike the following year, designed to, you guessed it, eliminate Bob."
кстати про Боба, чудная цитатка попалась из воспоминаний ветерана — Lee (Dink) Bridgers'а как раз про те годы, ты оценишь.
While full suspension was being worked out, mountain biking became mainstream. We were fed a steady diet of style and flash, baggy pants for the insecure, anti-chain suck devices for the shifty, and funky disc wheels for the overly endowed wallet. We gobbled up handlebars that cost a hundred bucks, styrofoam skull buckets with hair nets on them for $50, and a neverending flood of candy-ass shoes, dangerous pedals, aftermarket jewelry hubs, headsets, creaking CNC'd cranks. All of this crap was manufactured to satisfy the obsessive feeding frenzy of people like myself.
It got worse, when the «professional» trainers started telling us how to eat.
…
Then they started to lie about how the bikes worked. How many companies have you heard say, «Our suspension bike was designed to eliminate bob»? Poor Bob, the unloved fellow. There is one thing I have learned from building, riding and selling really good full suspension mountain bikes over the years--Bob is a fine fellow. Don't worry about Bob. Worry about companies that tell you that their bikes don't bob, then come out with a new bike the following year, designed to, you guessed it, eliminate Bob."
там и так и так в тексте есть, это специально. я лично считаю, что надо избавляться от слов типа «горилла» в описании вилки, если мы хотим ширить круг тех, кому эта тема (маунтинбайк) может стать интересной.
я дал ссылки на то что есть. все мы бываем неправы, просто я не вижу поводов, почему ты ко мне с этим прицепился.
Я не могу отвечать за то, что ты якобы услышал по телефону; На сайте все было и это вопрос не ко мне. Кошак, в каких еще вопросах неправ лично я? Давай уточним.
класс
я тоже видел вживую эти вилки в 1997-1999 гг, по тем временам очень круто смотрелись
я тоже видел вживую эти вилки в 1997-1999 гг, по тем временам очень круто смотрелись
Dorel Industries said that it was moving all of Cannondale's bicycle manufacturing to a new plant in Taichung, Taiwan by the end of 2010. Some non-bicycle manufacturing jobs will remain in Bedford, including final assembly and testing. A new customer service call center is planned in Bedford, as well.
spec