Рейтинг
+675.78
голосов: 39
Сила
1348.28
AnzorShuhov
Значит ещё что-то понравилось?
Тебе не понравилось интервью с Андреем Москвиным?
Support my business whitout asking for a discount, bitch
www.scott-sports.com/ru/ru/page/twinloc
Специально для тебя, если нужно, я переведу на русский язык информацию с официального сайта
TRACTION CONTROL
In Traction Control mode, one chamber is closed off, reducing the shock's air volume. This reduces the effective travel and results in a more progressive air spring curve. This combined with an increase in compression damping leads to a few changes. Primarily, the system changes the bikes geometry when switching from Descend Mode to Traction Control Mode. You sit higher in the shock's travel, ground to pedal clearance is increased, and you effectively move forward into a more efficient position for putting down the power and clearing technical climbs. Additionally, the bike becomes more agile, more nimble and more efficient, all without sacrificing traction or sensitivity. It is perfect for smoother, less technical terrain where you have to pump the bike to gain speed or rough, technical climbs where traction and comfort need to be maximized. Simultaneously, compression damping is increased in the fork in an effort to keep the bike well balanced.
Специально для тебя, если нужно, я переведу на русский язык информацию с официального сайта
TRACTION CONTROL
In Traction Control mode, one chamber is closed off, reducing the shock's air volume. This reduces the effective travel and results in a more progressive air spring curve. This combined with an increase in compression damping leads to a few changes. Primarily, the system changes the bikes geometry when switching from Descend Mode to Traction Control Mode. You sit higher in the shock's travel, ground to pedal clearance is increased, and you effectively move forward into a more efficient position for putting down the power and clearing technical climbs. Additionally, the bike becomes more agile, more nimble and more efficient, all without sacrificing traction or sensitivity. It is perfect for smoother, less technical terrain where you have to pump the bike to gain speed or rough, technical climbs where traction and comfort need to be maximized. Simultaneously, compression damping is increased in the fork in an effort to keep the bike well balanced.
Внимательно посмотри видео прикрепленное к посту и на 1:00 увидишь изменения в геометрии при переключении в Traction.
Убрать камеры это не замена, а герметик можно и в камеру налить
Манетка твинлока заставляет грустить порой
Статья недоступная для понимания большинством. Забавно что за столько лет у этой модели не стало больше скоростей.
Топталках тут просто чтобы ноги поставить. Я ездил на нём, это электромотоцикл на велокомпанентах
Про эту штуку можно говорить на моторесурсах, тут не предусмотрен вариант с кручением педалей
Вел полегче не может так ехать в гору никак, а мотику нельзя туда где можно на электробайке
Смотря как едешь ты, так он и едет. У разных людей разный результат по расходу батареи получается.
забавно но не Di2
комментарии Артёма, как всегда радуют)
я про это и писал :)
я не топрэс и боюсь меня стошнит от такого количества джема
я не топрэс и боюсь меня стошнит от такого количества джема
AnzorShuhov